3 ana öğün. 1 veya 2 de ara öğün. Kahvaltı yok denecek kdr az yiyo, saldım artık. Diğer öğünleri etli yapıyorum ve sevdiği şeklde yapıyorm yiyo. Yememe olayını ben biraz şöyle çözdüm gibi. Yer sofrası. Mama sandalyesnde çnkü hunharca atıyo fırlatıyo sıçıp batırıyo ortalığı resmen. Başlarıö blw sine oluyorum. Hocam sabah kahvaltıyı yere sofrabezi seriyorum, ikinize birer tabak . İçinde işte zeytin domates salatalık pankrk kaşar falan. Hangisinden ne kadr nasıl yiyck ona bırKıyorum. Evet yine herşeyi mıncırıyo rezil ediyo ama az da olsa yiyo gibi artık. En azından deniyo. Balık sevmezdi mesrla balık yemeye başladı. Zeytn yemezdi, zeyitini şimdi alıyo ağzında suyunu emcüklüyo gerisini çıkarıyo falan