gamgam Bebeğim bu ayın 28 inde 20 aylık olacak .gece emzirmesini kesmek istiyorum ama nasıl yapacam bilmiyorum.gunduz de az yemek yiyo çok az meyve yemesi güzel ama yemek çok nadir güzel yiyor