Kızım 21 aylık ama inanın sonradan böyle olmadı doğduğu günden beri herşeue ağlıyor çok memnuniyetsiz bi çocuk. Normalde çok güler yüzlü çok sempatik kibar bi kız 🧿 ama memnun etmesi çok zor. Uykusu gelir ağlar uyuturum uyuturken ağlar,acıkır yemek verirken ağlar,banyo yaptırırken ağlar çıkarkende çıkartma diye ağlar. Saç yaratmaz tırnak kestirmez yani herseyimiz ağlayarak yapılıyor doğduğundan beri böyle 2 yaş sendromu falan değil. Yaramaz çocuk değil ama ağlak çocuk çok zor anneler. Sizlerinde böyle olan çocuğu var mı?