Aslında bir mesleğim var ama atanamadım. Bir ay sonra sınava gireceğim umudum yok gibi hele bu atama azlığında 😞 16 aylık bir kızım var ve ikinci kızıma hamileyim. Maaşımıza haciz var şu an ev kira. Öyle olunca bir şeyler yapmam gerekiyor. Bir yerde çalışamam evden satış yapsam sermayem yok. Fotoğraf video çekmeyi seviyorum. Telefonum çok kaliteli değil ama 🥲 daha önce yemek tarifi paylaştığım bir sayfa açmıştım biraz takipçi yaptım ama sonradan bıraktım. Günlük vlog temizlik düzen videoları da çekebilirim ama ciddi bir emek istiyor. Yapabilir miyim bilmiyorum. Saçma sapan videolar zaten çekemem. Bu şekilde az çok gelir elde ediniz var mı 🙂