Merhabalar, Kıbrıs’ta yaşıyorum bebeğim beş buçuk aylık. İlk defa denize geçen hafta soktum bizim doktorumuz istediğin zaman denize sokabilirsin havuz yasak demişti. Güneş kremi kullanmıyorum 6 ay dolmadığı için. Sabah 11den önce veya genelde biz hep 3ten sonra gidiyoruz denize. Üzeri güneş korumalı bebek simidi aldık. Bir de uv korumalı şapka ve bebek mayosu uzun kollu şeklinde bebeğinizi denize de soksanız güneşten koruyor. Biz yanımıza bir 5 litrelik su aldık denizden çıktıktan sonra yıkamak için onu denize gider gitmez çıkarıp güneşe koyuyorum ılıyor. Denizden çıktıktan sonra güzelce kurulayıp özellikle saçlarını. Müslin kumaştan yapılan ince kollu takımlar var onlardan giydiriyorum. Havalar çok sıcak ne kadar ince giydirsem de maalesef terliyor, bunalıyor. Eğer aşırı sıcağa alışkın değilse bebeğiniz birazcık huysuzlanabilir bizde öyle oldu 😇