mysaa evet var bu posttan sonra gece uykusunu 9bucuk 10a çekmiştim cok duzenli gidiyorduk 4.aya girer girmez gece uykusuna red olustu 11 12leri buluyor artik. Gunduz ayni uyuyo 20 dk uyudugu da oluyo 1 saat de ama hala 1bucuk 2 saatte bir uykusu geliyo uzun uzun uyanik kalamiyor yani. Sabah da 8 8bucukta uyanmaya basladi.