Nasıl oldu bilmiyorum ama 10 aylık bebeğim kendi kendine uyumayı öğrendi normalde ya kucakta yada ayakta sallayarak uyuturdum yaklaşık 1 haftadır uyku saati geldiğinde bütün rutinlerini yapıp emziğini verip yanına uzanıyorum yaklaşık 20 dk sonra uyumuş oluyor hiç temas etmiyorum o bir kaç kere dönüyor kalkıyor geri kafasını koyuyor bir baktım ki uyumuş 🥲🥲 Darısı sizlere kızlar🤲🏻🤲🏻🤲🏻