Tyt sınavına girdim 2 yıllık çocuk gelişimi okumak istiyorum açıktan okuyan var mıdır acaba?
Komr boş bölüm dgs yapmayacaksan
tazeanneyimbennn başka okuyacak bölüm yok burası küçük ilçe iş bulabileceğim birsey istiyorum
tazeanneyimbennn pedagojik formasyon yapıcam arkasından
Komr iyi o zaman