gulay156 anladım canım, ben de hastanedeyken henüz son gece hiç uyumamış beni de çok yormuştu hemşire gelip mama vermişti benim dinlenmem için öylece baya uyumuştu ben de dinlenmiştim, dinlenmek de süt artırıyormuş, bir de çok fazla su tüketimiyle beraber şekersiz kayısı/incir/dut kompostosu, bir de diyetisyen dereotu çok süt yapar tüket dedi kahvaltılarda almaya çalışıyorum salata gibi yapıp, denemediysen bir bak istersen 🌸