Hanımlar kızım 10 aylık
7.5 aydan beri sıralıyor. Artık cok ta hızlı
Eğilip kalkıyor
Yürüme arkadasıyla yürüyor
Ama desteksiz yürümüyor. Tutunmadan.. biliyorum 18 ay a kadar normal yürümemesi.
Ama sıralama yürümenin ön hali değil midir🙈
Ben tutunarak sıralamaya baslayınca, ayaga kalkıp eğildiğini görünce erken yürür diye düşünmüştüm
Genelde ne kadar sürüyor ve yaptırabikeceğim bir egzersiz vs var mıdır