Kızlar , bebeğim 3 ay 20 günlük. Hep eşimle banyo yaptırıyorduk ama bugün hava aşırı derece sıcaktı , bebeğimde çok terleyince tek başıma yaptırıyım dedim. Küvetinin içine, başının altına yastık koymuştum ve yatırdığım gibi su hafif yukarı taşınca hemen kaldırdım ama kulağına sanırım su kaçtı. Birşey olur mu? Korktum biraz 🤷🏻♀️