zynpylcn Merhaba, oğlum 3 ay 26 günlük ve göbek fıtığı hala geçmedi. Eski usule göre tıngır yapıyordum ama zarar verir düşüncesiyle bıraktım. Sizde olan var mıydı acaba nasıl geçti?
arasardaannesi zynpylcn bızdede varsı 3-5 ay fln sürdüydü sanırım sonra gectıydı hıc bıse yapmadımdı bn🌺
ahmethamza zynpylcn bizim de vardi 2 aya yakın sonra geçti. Yaşına kadar normal bekleyin dedi. Annemler sarmadin etmedin ondan dedi. Doktora beraber gittik doktorda her bebek fitikla doğar göbekle beslendiği için dedi. Kendi gecer sarmayla ilgisi yok dedi. Kafamı yedilerdi rahatladım o zaman. Karın kasları güçlenince kapandı geçti sizinde geçer korkmayın.
ecekusumm 3 ay 20 günlük kızım. Doktorumuz fıtık için gazı azalıp karın kasları güçlenince 1 yaşına kadar geçer dedi ellemedim bende hiç kendi kendine geçmesini bekliyorum.