veramommy 7ay 14 günlük bebeğim aşıdan sonra herşeye ağlar oldu hiç böyle değildi ne yapsam ağlıyor aniden gülmeye başlıyor kısa süre sonra tekrar çığlık çığlığa ağlıyor aşıyı yaptıralı 2 gün oldu bu böyle huy olarak kalmaz inşallah 2 gecedir uykularıda yok🥲
Pastaneusuluislakkek veramommy bexsero biraz ağır bir aşı, huzursuzluk yapıyor bebeklerde. Yarından sonra geçer inşallah üzmeyin kendinizi. Bu birkaç gün siz biraz yorulursunuz sadece. Bir de benim kızımın bacağında ağrı yapmıştı, sizinkinde de öyle bir durum olabilir.