Kızlar bebeğim sanırım hassas , ishal olunca ve antibiyotik kullanınca aşırı pişik oldu tam geçti derken kabak denedim alerjisi çıktı bi kere de tattırdım , aşırı pişik yine . 2 gündür hamazinc mustela pudra her şeyi deniyorum geçmiyor ?
Hassas aşırı . Bana önerdiğiniz bi krem bişey var mı sizinde oluyor mu nasıl geçiriyorsunuz ?