[silindi] Doğuma göre yani annenin acı eşiğine, dikiş olayına göre herşey değişiyor. Aynı şartlarda başkasına göre daha çok veya az ağrı hissedebilirsiniz. Kimisi normal doğuruyor çok acı çekiyor çok dikişi oluyor kimisi ise çektiği acıyı daha hafif atlayıp dikişi bile olmuyor. Yani doğumun ilerleyişi ve sonucu önemli rahatlık açısından. Sezeryan içinde kimisi çabuk toparlanırken kimisinin zaman alıyor gibi. Başa gelmeden denenmeden bilinmiyor maalesef :) Ben normal doğum yaptım yaklaşık 8 ay önce. Suni aldığım halde doğumum için güzeldi diyorum dikişimde olmadı. Çataldan indim ve odama kendim gittim. Buda benim ilk deneyimimdi