Yagmur1 benimki 8.buçuk aylık arada öksürüyor ıhlamur atıyorum içine elma ve ayva kabuğu atıp bol kaynatıyorum sonra biberona koyup ılınmasını bekliyorum 1 çay kaşıpı pekmez keçiboynuzu en etkili olanı onu kullanıyorum koyup karıştırıyorum ve içiriyorum günde 1 defa daha fazla öksürüğü varsa günde iki yapıyorum ve kesildi öksürüğü fazla yapıp kalanı bende içiyom boğazlarım için malum kış aynı tarifi geçen görümcem kızınada yaptı ben söyledikten sonra onunda kesmiş 2 yaşında o doktor ilaç önermiyorsa bunu dene 2.3 gğne farkı görceksin canım