pembikmom kırık değil ama ben diş konusunda çok takıntılıyım, görsellik konusunda diş en önemlisi bence.. 10 sene önce tel taktırmıştım 2 dişim yamuk diye.. zamanla ve doktor hatasıyla tekrar biraz yamuldular, şimdi yine tel taktırdım 🫠 32 yaşındayım söyleyeceklerim bu kadar 😅🤣🤣