Hiranurun_annesii Arkadaşlar merhabalar . Yakın zamanda bir kuafor salonu açacağım hayırlısıyla. Sizlerden isim önerisi istiyorum . Yardımcı olur musunuz lütfen 🩷
Belcim30 Hiranurun_annesii bence ismin olsun.. Bende ilerde açmayı düşünüyorum ağda salonu olarak göbek adım Leman o yüzden Lemans koymayı düşünüyorum şekilli bir yazıyla 💃
Zeynepp054 Hiranurun_annesii Soyadınızı bilmiyorum ama kesinlikle isim soyisim çok ağır duruyor bence
Deletedmom_182 Hiranurun_annesii isminizin yanına İngilizce ekleyerek yapabilirsiniz bana göre kuaför özge falan daha çok küçük mahalle kuaförü havası veriyor gibi diğer türlü daha dikkat çekici olur
Hiranurun_annesii yagmuryigitalp ismim Özge , sizce soyadı da kullanarak mi yapmalıyım yoksa saloon Özge gibi mi?
Hiranurun_annesii Belcim30 acaba saloon Özge, veya kuaför Özge gibi mi yoksa Hairdresser Özge gibi ingilizce olmalı mı ?
Belcim30 Hiranurun_annesii ben beğenmiyorum bu İngilizce tabelaları ya saloon özge olabilir yada direk isim soyisim bu aralar çok moda 😁
Hiranurun_annesii Zeynepp054 açıkçası öyle düşünmüştüm sadece yanına ne eklemeliyim diye kararsızım kuafor , Saloon , Hairdresser gibi ?