Merhaba bizde 3aylık olmak üzereyiz bizdede öksürük var özellikle sırt üstü yatarken oluyor. Bı dönem salya artışı oluyormuş onu toparlayıp yutamıyorlar, ciğerlerini dinletti bir problem yok çok şükür. Birde doktor bebeklerin günde 15kere Öksürüp, hapşırması normal dedi ek semptomlar yoksa tabi ateş vs.