Ssesen nescafevarmi hamileyim hala iciyorum emzirirkende iciyordum. Her gün her dk içmiyoruz ya ya da bi oturusta 10 bardak icmiyoruz ya ben ictim hala iciyorum vallahi. Ama bebeğiniz gazlı bir bebekse veya meyilliyse tavsiye etmiyorum tabiiki.
Asyaveannesi04 nescafevarmi canım ne zaman neyi isterse yedim içtim doğum yapıp 3.günü kurufasülye pilav yedim az kimyon atmıştık içine de hiç birşey olmadı
nescafevarmi meryem_kmr o zmnlar bir yudum dahi almadım insanların içme dokuru şöyle böyle dedikleri için
nescafevarmi Asyaveannesi04 kız kuru fasulye abartı olmuş bildiğim baya gazlı bir yiyecekmis ben daha yemedim😁
diapmelka nescafevarmi ben emzirirken az az içiyorum. Zaten ben çay bardağı kadar kolayı bile bitiremem normalinde. Yemeğin yanında arada ağzım ıslansın diye içerim 3-5 yudum. Canım çektiğinde içiyorum ama az içiyorum zaten
diloslarrr nescafevarmi kızım 7,5 aylık hamilelikten beri ne zaman istersem içiyorum. Sadece yenidoğan döneminde kolikti o zaman bırakmıştım ama canım isterse içiyordum
melikeaslantncl nescafevarmi bende emziriyorum. 3 aylık bebeğim. Canım her istediğinde içiyorum. Bebeğimde ekstra bir gaz veya huzursuzluk olmağını farkettiğim için rahatım açıkçası.