caglaseyit2021 Merhabalar benim bebeğim 2.5 aylık ve diş çıkartıyor 3.ayda ek gıdaya başlamayı düşünüyorum sizce bu diş çıkartmayı ne yapabilirim
Mutlululuk Nerden anladınız diş çıkarttıgınıbenim oğlumla 2.5aylık dişinde beyaz bebek var ama diş belirtisi değilmiş sizinki nasıl
ekimkizi_ 3 ay çok erken değil mi mama sandalyesinde oturabilmeli,kilosunun 2 katına ulaşmış olmali ve yediklerinize ilgi duymasi gerekir diye biliyorum dişten bağımsız yani.
caglaseyit2021 153s34 ne kadar dert oldu içinize bende biliyorum daha sindirimi oturmadı doktor ver demişti sindirebilceği şeyler misal gazzedeki bebekleri düşünün hani çok biliyorsunuz ya onlar sulu ekmekle besleniyorlar farzedinki hicbirseyiniz yok yokluktasiniz yinemi böyle konusacaksiniz vardır illaki içinizden verdiğiniz ufak birşeyler
caglaseyit2021 Bir sakin olun yahu doktor dedi dış çıkartıyor diye ben size niye yalan söyleyeyim çok önyargılısınız
Bebegim3535 caglaseyit2021 3. Ayda ek gıda için geç kalmışsınız doğduğu gün başlamalıydınız. Artık anne olmuşsunuz bilinçlenin lütfen biraz. Elinizde akıllı telefon var açın araştırın.
caglaseyit2021 Bebegim3535 bakın doktorada sordum doktor ek gıdaya başlayabilirsiniz dedi çünkü dış çıkartıyor dedi hafif şeyleri verin dedi misal meyve fln ben zaten bunu uydurmuyorum bende biliyorum çünkü 3 aylık bebek ne kadar sindirimi gelişmiş olabilir ki daha sindiremez sizinde elinizde telefonunuz var ben soru sordum sadece size siz neler neler diyorsunuz biraz nazik olun doktor söylediği için sordum size terbiyesizliğe gerek yok
Bet2506 caglaseyit2021 doktoru sorgulayın bence Meyveden başla diyen doktor zaten değişik. Bir sürü doktor dinledim her ne olursa olsuj 6 ay öncesi ek gıda yok. Zaten diiş cıkarttı yiyebiliyor diye bağırsaklarıda yeterince gelişmiş olucak diye bir şey yok
Bebegim3535 caglaseyit2021 ben gayet nazik cevap vermişim. Ne bir hakaret ne bir kötü söz hiçbir şey yok. Siz buradaki yorumları sorgulayacağınıza gittiğiniz doktoru sorgulayın.
Feridece28 caglaseyit2021 acilen doktorunu değiştir. Diş çıkarıyor olması ek gıdaya başlıyor anlamıyor gelmez. Bir doktor bunu diyorsa direk çıkar ve başka doktora götürürdüm.
AtlasMom_ caglaseyit2021 yerinizde olsam başka doktora daha götürürdüm sadece mamayla beslenen bebeklerde bile 4,5 5 aydan önce ek gıdaya başlayan duymadım 3 ay çok erken bir ay yemeğe ilgi duyması oturması lazım bebeğinizin sindirimi tam olarak gelişmemiştir doktor söylemiş olabilir ama doktorun her söylediğine inanmak mı gerekiyor bir sorgulamak lazım. Gazze olayıyla ek gıdanın da bir ilgisi yok ayrıca orada olsaydık o şartlara göre konuşurduk tabiki mecbura kalınca herşey veririz yaşasın diye ama sizin olayınızla Gazze’yi bağdaştırmak da yanlış
AtlasMom_ caglaseyit2021 diş de çıkarabilir her bebeğin gelişimi farklı tabiki . Annes olarak bebeğiniz için en iyisini tabiki siz düşünürsünüz ama ben olsam 3 aylıkken başlamazdım