Enu benimki de 4.5 aylık. Göbek deliği kahverengi,kan toplamış da kurumuş gibi. Rutin kontrolde doktora sordum normal dedi üzerinde hiç durmadı(ilgili bi doktor) ; netten okumayın, güzeli düşünün ☺️ tabi doktora da gösterin hatta numarası flan varsa foto atıp danışın, içiniz rahat etsin