Ay kaynanamın yaptığı bir kek var üstüne susam serpilen anne keki diye geçen aleminyum tepsiler oluyor ya onunla yapılan her türlü kombinasyonu denedim tepsi boyutunu büyülttüm küçülttüm yumurta sayısını azalt dedi azalttım
Az birşey su ekle dedi ekledim unu çok çırpma karıştır dedi onu da yaptım cıvık olsun hamırndedi onu da yaptım ama kabarmıyor onun ki böyle tepsi yüksekliğinde oluyor benim ki çok az kabarıyor kabarıyor denmez tadı güzel ama tipi olmuyor
Malzemeleri ele oda sıcaklığında olsun onu da denedim fırını ısıtma dedi hem ısıtarak hem ısıtmayarak denedim başka be yapabileceğim