esrakaya47 Kızlar 2 aylık bı kızım var çok şükür ve korunmak istiyorum spiral taktırmayı düşünüyorum hangı çeşit spiral iyi ve spirali ne zaman taktırdınız reglken mi? Yoksa regliniz bittikten sonra mı?