pasaklisinkukuli Kzıım 19 aylık adımı söylemeye başkafı anne demiyo cok komik ya siznkikerde de var mı yaramaz bıdıklar
Feyzosumunannesi pasaklisinkukuli Benim kızım da hep ismim ile hitap ediyordu babasına aşkım kuzum bana ismim 😀😀 şimdi 25 aylik oluyor bazen unutup söylüyor yine uyarıyorum ilk hosuma gidiyordu sonra baktım anne demeyi unutacak 😀😀
Mazikeen pasaklisinkukuli 16 aylık kızım işine gelince anne normalde ismimi söylüyor babasının ismini söylüyor
defneelinaa pasaklisinkukuli ablamın ismi Hayriye yeğenim bebekliğinden bu yana şuan 16 yaşında hayye der annesine hala değiştiremedik 😂😂