Bebeğim 4 aylık doğduğundan beri kaka problem 2 doktora giitim ikiside zeytin yağı önerdi bncede bı sakıncası yok doğal yöntem sonuçta birde çok rahatsız olursa fitil ama bn 10gunu gecmediyse vermiyorum gliserin kansuk uyarıcı fitil ishal olarak yaptırıyor zaten doktoruna fitili danış derim anne sütü emen bebeklerde normal karşılanıyormus 10 güne kadar yapmaması fakat zeytinyagi doğal ve asit oranı yüksek olmasın çünkü yakabilir Genzine kaçabilir