Sevgili anneler, bebeğim 2 ay 28 günlük. Yaklaşık bir haftadır hiçbir şekilde bir yere yatmak istemiyor, sürekli kucakta durmak istiyor. Yatırdığımızda ağlıyor. Bu sebeple gündüzleri sling ile kucağımda uyuyor. Dolayısıyla 7/24 dip dibeyiz desem yeri. Beslenmesinde de gerileme var. Bu atak dönemi gibi bir şey mi? Ne kadar sürer? Yıpranmış durumdayım😞Tavsiyelerinizi bekliyorum 🌸