Bebegim 5 aylık. İlk zamanlar yataginda uyuyordu gece günduz. Sonraki zamanlarda asiri gazdan uyumamaya başladı. Slinge koyuyordum işlerimi yaparken slingte uyuyordu. Şimdi yaz geldi yatağına alistirmaya calisiyorum olmuyor. 4.ay atagina kadar geceleri uykusu geljnce kundak yapip yatiriyoduk kendi kendine uyuyodu. Simdi gece kendi uyumuyor ben uyutup yatiriyorm ama gündüz aglamaktan helak oldu yatmiyor kucagimda da uyumuyor yataga yatiricam diyr sanirim. Önerisi olan var mı?