Fatma_2380 Benim bebeğim 30+5 günlük doğdu 26gün küvezde yattı gazı var ama ağlamıyor doktora götürdüm beslenmesi az dedi küvezde 3 saate bir besliyorlarmış beslenmeyi bu şekilde devam ettirin dedi açaba siz kaç saate bir besliyorsunuz kaç cc süt veriyorsunuz gaz için ne yapabilirim benimle aynı durumda olanlar varmı acaba
ysmnabd Fatma_2380 canım bebeğim 35 haftalık ama 32 yle uyumlu doğdu 11 gün küvözde kaldı 5 gündür benimle. Bende çok zorlanıyorum yavrum ağlayamıyor gücü yok. Memeye de tutunamadı biberonla veriyorum sütü. Bizim bebeğimizde 3 saate bir besleniyormuş doktor bize den 2.5 2 saatte bir besle dedi. Süt sağıyorum 2 saatte bir 30 veya 35 ml çıkıyor veriyorum artar İnşallah sütüm yoksa zorlanırım. Geceleri de alarm kurup iki saate bir muhakkak besliyorum. Ve zor uyanıyor bebeğim sizin bebeğiniz de öyle mi
AEgemm Fatma_2380 30+3 te 1440 gram doğdu 28 gün kaldı benim oğlum da 3 saatte bir besleniyordu. En son beslenmesini yoğunbakımda 45 cc veriyorlardı ben düzenini bozmadım 3 saatte bir işk önce emzirdim sonra 45 süt sağıp verdim. Şuan 10 aylık hala 3 saatte bir doyuruyorum bu sayede uyku ve beslenme rutini de oluşturmuş oluyorsunuz
aslanmommy Fatma_2380 34. Haftada 31e uyumlu doğdu benim bebeğim. 19 gün kaldı. Eve geldiği ilk zamanlar 60 ml içiyordu 2 hafta sonra 90a çıktı. Şuan tam 3aylık 120 içiyor ama her bebek farklıdır kıyaslama yapmamak daha iyi
fisnereceli Oğlum 33+5te doğdu 25 gün küvezde kaldı. Şimdi 55 günlük. Gündüzleri 2,5 saatte 1 emziriyorum geceleri 3-4 saatte 1. Bazen günde 1 kere biberonla ilk ağız sütlerimi veriyordum 100 cc içiyordu.
fisnereceli Gaz için ben hep kimyon içtim günde 2 kere, ayaklarını sıcak tuttum. 2 günde 1 duşa sokuyorum ve sabah akşam gaz masajı yapıyorum, zeytinyağı ile ayaklarını karnını ovuyorum.
fisnereceli ysmnabd tahin helvası çok güzel süt arttırıyor bilginiz olsun 🙏🏻 ben ilk günler kuru incir, hurma, muz üstüne tahin ya da yanına tahin helvası koyup tükettim çok faydasını gördüm 🙏🏻
Fatma_2380 ysmnabd benim bebeğim de ağlamıyor zor uyandırıyorum maxlak diye süt artırıcı aldım onunla sütüm attı ama benim bebeğimin aşırı gazı olduğundan emmiyor bitkin düşüyor küvezde alıştırmışlar lagmaya zor gazını yapıyor ben 1 saate bir veriyorum babada dedi 3 saate bir ver ben 1 saat veriyorum 3 saat olunca sarılı artar onlar biberonla almasa bile şırıngayla veriyorlar bizim öyle bir lüksümüz yok o yüzden 1 saate bir ver bence tabi