Mavisssssssss Kızım 13 aylık. Öğretmenim ama uzak bir köydeyim. Servisle ulaşım var ve akşam 4ü buluyor eve gelmem. Eylülde 16 aylık olacak. Kızım sabah 8 9da uyanır kahvaltısını yapar meyvesini yer öğle yemeğini yer sonra beni emer ve gündüz uykusunu uyur. Gündüz sadece uykuya geçeceği zaman emiyor. Yani 1 defa emiyor gündüz. Aşırı hareketli bir çocuk açıkçası çok yoruluyorum. Bunaldım ama çocuğumu da özleyeceğimi biliyorum. 16 aylıkken kaynanama bıraksam nasıl olur sizler işe başladınız mı zorlandınız mı?
Pastaneusuluislakkek Mavisssssssss eğer ücretsiz izindeyseniz, bakacak kimseniz de varmış, dönün derim ben. Ben de kızım 13 aylıkken çalışmaya başladım tekrar, bakacak kimsem yoktu, kreşe verdim. Ama benim psikolojim çok iyiye gitti.
sezer2022 Mavisssssssss bende 15 aylıkken işe yarım gün koşa koşa döndüm 🙈🙈 Tabiki çocuğumla ilgilenip evde vakit geçirmek güzeldi ama, 10 yıllık çalışma hayatına ara verince insan sosyalleşmeyi özlüyor
Mavisssssssss Pastaneusuluislakkek evet ücretsiz izindeyim. Aslında dönmeyi istiyorum ama 4e kadar olmamak çok uzun geliyor.
Mavisssssssss sezer2022 evet sohbet etmeyi insanların içine karışmayı öyle özledim ki. Hamilelik de sıkıntılı geçince 2 senedir gezemiyorum