nurozkann ayakta iken, iş yaparken 110 nabız gayet ok bir nabız, 14/8 de biraz yğkselme var evet ama kardiyolojik bir sprundan ya da diyabetten ya da bi yansiyon hastalığından bahsetmek için bence erkenç ancak yine de bir dahiliyeden yardım alabilirsiniz. Hatta ınlar genelde düzenli aralıklarla ölçülmüş tansiyon isyerler şimdiden kendiniz bu chart’ı yapabilirsiniz, günün belli saatlerinde 4-5 kez ölçebilirsiniz mesela ama tansiyon ölçümünğz öncesi heyecanlanmadığınızdan, iş uapmadığınızdan ve sakince oturduğunuzdan emin olun. Acil şifalar dilerim