nurkaradirek Kızlar mart ayında spiral taktırdım ramazan bayramı sonrası adet de gördüm ama 10-15 günde bir oluyor nerdeyse normal mi bu acaba spiral öncesi hiç adet görmemiştim
s_lmam767 nurkaradirek bakır sprail bazı bayanlarda adet düzensizliği hatta adet görmeme gibi şeyler yapıyormuş bende taktırmıştm kilo vermedim doktor her insanda farkli yan etkileri olur dedi geri çıkarttırdım sonrasında
alparslan1_ nurkaradirek doktor bana spiral varsa çoğu şey normal 6 ayda bir kontrol dışında bile gelmene gerek yok dedi ama yine de bazen kayma vs olabilir herkeste farklı. Şimdi ben normal derim ama bi hastalığınız vardır vebale girmek istemem.
esrakaya47 nurkaradirek Bende spiral taktırmak istiyorum bebeğim 2 aylık oldu spirali ne zaman takmak uygun olur regl bittikten sonra mı? Yoksa reglken mi?
nurkaradirek alparslan1_ ben en son 24ünde kontrol ettirmiştiim sıkıntı yoktu ama bakalm inş yoktur bişey teşekkürler🙏
nurkaradirek esrakaya47 ben regl olmadım hiç spiral taktırana kadar oğlum 5 ayıkken taktırdım ama daha önce regl olduysanız sanırım regl olduğunz zaman takılıyor yanlış bilgi vermiyim sizede
nurkaradirek esrakaya47 devlette taktıracaksanız sorun öyle gidin denizli de devlet hastanesinde takmıyorlar mesela ben ketem de taktırdm
s_lmam767 nurkaradirek 6 ay kullandım sonra kontrol amaçlı gittiğimde doktora şikayetleri söyledim çıkarılsın istiyorum dedim çıkarıldı bı daha da istemedim zaten şuan hamileyim