Kızlar hamilelikte mantar oluştu bende sonra işte su an tekrarladı ama krem sürerken affedersiniz elime idrar kesemın yanında sivilce mi desem şişlik mi desem ağrı yok sadece aşırı kaşıntı var kist falan yazıyor nette o olabilir mi mantardan dolayı çıkmış olabilir mi başına gelen var mı ?