Benim bebeğimde 5.5 aylık 3. Aydan beri ne varsa ağzına sokuyor salya akıyordu kulaklar kaşınıyordu . Ağza sokması tabi damaklarda kaşınıyor olabilir ama doktor dünyayı nesneleri öyle keşfediyor demişti diş için en önemli belirti ishal ve Ateş tabi bazı bebeklerde oda olmuyor olabilir . Kulakların kaşınması terlemesi ile alakalıymış. Salyalarda 1 yaşına kadar sürecekmiş 4. Aydan beri kehribar kolye taktık biz geçti . Her bebek aynı değil tabi . Bizde bekliyoruz 1 aydır acayip parmaklarımızı alıp kaşıyor damağını 🤭 en iyi kaşıyıcı🤠