Öğlen birden bi başım dönüyor gibi oldu kötü hissettim kendimi tansiyonumu ölçtüm 14/8 nabız da 110 du sonra ölçtüm düştü biraz geçti tekrar kötü hissettim kendimi yine tansiyonum 14/ 8 oldu bi kaç sefer indi çıktı bende tabi kafama çok taktım panik yaptım bu panik atak mi neden böyle oluyor olabilir?