Bebeğim 4gun boyunca çoğunluğu mama olmak üzere anne sütüyle mama aldı son 2gundur de sadece anne sütü alıyor fakat 4gundur büyük tuvaletini yapmıyor
Sizce normal mi
Karnı çok sert değil ama bazen gazını çıkarırken ayaklarını karnına çekiyor
Bu arada bebeğim 10gunluk