aslaninannesiiii Kizlar normalde ek gidaya gectgimizden beri og naturalin zeytinyagini kullaniyordum falat ilk defa harrasin soguk sikim zeytinyagini aldim kullanan var mi bebegine ?
aslaninannesiiii SevimliHayaletCasper ya bende ona baktim fakat nerde yaziyor goremedim og de de nerde yazdigini goremiyrum
aslaninannesiiii Og de yaziyor 0.4 fakat harrasin sisesinde asidite orani yazmiyor sanirim uygun degil :/