Oğlum göğüslerimi ısırmaktan delik deşik etti artık emziremez hale geldim sağım yapıyorum en fazla 50 ml çıkıyor ikisinden toplam, bıraktırmayi düşünüyorum çok erken mi olur içim hiç rahat değil, bırakmş olsak ek gıda yeterli olur mu yoksa mama vermek zorunda mıyım. Benim gibi olan tecrübeli annelerden yorum bekliyorum lütfen