lina09 Zombi yazık çocuğunda kemikleri ağrır boynu ağrır tutan kişiyede yazık havada sıcak o yol bitmez çocukta durmaz sıkılır bence
minikpandam-_- Zombi 10 sa yol kısa bir yol değil kucakta mümkün değil gitmez hem çocuğa hem tutana yazık olur.
Namkol Zombi Kucakta çocuk çok tehlikeli hele de bu kadar uzun yolda. Daha dün yasadigim şehirde 2 saat yolculuğa çıkan ailenin 4 aylık bebeği kazada vefat etti. Kucakta gidiyormuş çok üzücü