Kelebek88 Kizlar sudocrem kullandm gecmedi.bepantol kullaniyorm zaten.kipkirmizi olmus bide kabarcik olusmaya baslamis.sivilce gbi.napacam..bilen bilgilerini paylassin lutfen
Hazal21 Kelebek88 Arko klasik kullan canım hemen geçiyor benim kızımda pişik olmuştu ne kullandıysam fayda etmedi saf zeytinyağı bile geçirmedi ama arko sürdüğüm gibi iyi oldu
Kbraiyksp Kelebek88 geçmiş olsun canım aynı sorun bende kızımda yaşadım bana antibiyotikli krem yazdı 2 3 kere kullandım geçti mutlaka çocuk dok. Görsün enfeksiyon kapmış olabilir bize öyle söyledi şimdi ben kremini yazardım sanada evde değilim kremim evde kaldı hatırlamıyorum ama iyi bi kremdi işe yaradı. Sudocrem bende kullandım memnun kaldım ben sen birde evdeki pişik kremlerini birbirine kat öyle sür işe yarıyor tekrar geçmiş olsun
Kelebek88 Kbraiyksp ya ilk defa oldu..sanirim benm ihmalim ya.normalde oglum gunde bi sefer kaka yapardi ve hafta da uc dort kere yikardim.ama havalar sogudu diye ikiye indrdm yikamalri..oglum da gunde 3 kere kaka yapasi tuttu sansa..ben iyice sildm die dusunuyordm izotonik islak mendl kullandm.temiz de sildm eminm.ben mi zorladm.anlamadm.ama su da var iki gundr kahvaltida mandalina sikip veriyorm o mu yapti acaba.su hafta sonu bi bakim gecmediyse dr ye gidiyim hemen.
Tugcegunes Kelebek88 canım başıma geldi 20 gün çektiö doktora gittim krem verdi 2 günde iğleşti malesef evde dediklerini uyguladım geçmedi
Burcu77 Kelebek88 yalnız mandalina vermeyin asitli oldugu ocin pişik yapar 1 yasindan once cok önerilmiyor
Almilam Kelebek88 bebekten bebeğe değişiyor yaa bize de travegen iyi geldi ama ben doktor tavsiyesi ile aldım. En doğrusu doktora götür ve önerdiği kremi kullan canım. Pişik çok zor Allah yardım etsin. Benim kızımda çok çekti. Şükür bu krem sayesinde hemen iyileşti🙏😊
Kelebek88 Almilam 2 gun evde deniyim yikayayim zeytin yagi ve alovera sureyim.sudocrem bide bakalim ins.gecer.yoksa p.tesi doktora giderim hemn..hastaneler de de salgin var herkes hasta.ondan dolayi pek gitmeyi de dusunmedm..
oznursen-05 Kelebek88 trosyd krem al canım benim bebeğiminde çok pişikti kabarcıklar oluşmuştu çok iyi geldi ya mutlaka al sonra yaz buraya 😊
iremgg Kelebek88 cok gecmis olsun, kabarciklar mantar olusumu demek.. Trosyd ve Hametan veya Travazol ve Hametan karistarak surun, cinko icerikli bir kremin yanisira mutlaka bir mantar kremi de kullanmalisiniz, merak etmeyin gececek..
Kelebek88 iremgg mantar miiii ayyu Allah korusun.iyice korktum 😥 ya tabi gececek biliyrm ama cani aciyor belli.ona uzuluyrm ben
Kelebek88 Burcu77 haklisin.ama kan ilacini vermek icin bile dktr portakal suyuyla ver dedi.ben soyledm asitik pisik yapar 12 aydan once olur mu dedm.yok sorun dedi ver ver...veeee sonuc iste bu oldu.