Tomris61 purplemomm00 yürüme arkadaşı, yürüteç, ana kucağı da var ilgilenen olursa onların fotoğrafını da atabilirim
Tomris61 purplemomm00 Parçaları tam, temiz. Kısa dönemli kullanıldı ikisi de. Yürüme arkadaşının kutusu bile yepyeni duruyor
Tomris61 miraymom2 mor paçalı pantolon, kot tayt, krem üst, kısa kollu tulum, krem takım, lacivertt pembe takım( bu takım 9 ay diye geçiyor ama 11 aya kadar giydirdim kızıma ve içi şardonludur e bebekten aldım) bunların hepsi için soruyorsunuz değil mi?
Tomris61 miraymom2 o kalın tulum da dahil olsun hatta içine 350nin 9-12 ay o kışın giyer kızınız benden olsun o yani