Kızlar merhabalar dolabımdaki artık beden olarak bana olmayan giyemediğim kıyafetlerimi satma kararı aldım. Henüz hiçbiri için fiyat belirlemedim. Elbise olanlar(siyah beyaz olan hariç ) hamile iken giymiştim 75-80 kg iken. Diğer kıyafetlerinde bedenleri üzerinde yazıyor ama genel olarak söylemek gerekirse hafif toplu balık etli arkadaşlar tercih edebilir. Çok zayıf olanlara bedenler olmayacaktır. Gardrops ve dolap uygulamarına henüz yüklemedim ilk burda paylaşmak istedim. Bedgendiginiz ürüne göre fiyatını konuşunuz 🌸🌷Hepsi marka ve tertemiz ürünler. Almayacak olsanız bile postu gören arkadaşlar paylaşımımın üstte kalması için yorum yaparsa sevinirim 🥰İyi alışverişlerrrrrrrrrrrrr😘😘