umyktay s_b doktorunuza danışın sezeryan yeri 2 yıla ancak toparladığı için hamilelik sürecinde karın büyüdükçe açılma yapıp yara sorunu yaşamamak adına. Ben 13 aylıkken hamile kaldım doktor yara yerini kontrol etmişti olabilecek sorunlar dan ötürü diye
Kubis42 s_b şükür güzel geçiyor ilk üç ay biraz bulantı halsizlik filan vardı şimdi biraz daha iyiyim. Sadece bebeğim olduğu için hamileleigimin tadına tam varamiyorum kendimi dinleyemiyorum kosturmali geçiyor biraz 🫣ama alıştım ikisine de.
Kubis42 s_b karnım büyüdükçe biraz zor oluyor ama mecbur kalıyorum mesela kucağıma filan almak durumunda kalıyorum daha yurumedigi için o açıdan biraz zor onda da kısa süreli alıyorum filan idare ediyoruz 😅