Bebeğim 2. Ayını yeni bitirdi fakat uykuları düzene girmesi beklerken gün içerisinde yarım saat uykularla takılıyor ve inanılmaz acıkıyor memeden gelen süt ne kadar emin olamadığım için biberonla denedim bir gün yine aynı sıkıntı yaşadım bir saat en geç 2 saatte bir yemen istiyor . Benzer bir durum yaşayan var mı?