Duha-ilay Merhaba kızlar 1 aylık bebeğim var vajinada beyazlıklar var kremsi bu nedir acaba bilgisi olan varmi
crybaby Duha-ilay evet çok nornal bende çocuk doktoruna sormuştum annenin hormonal dalgalanmaları bebeğe de geçtiği için bir süre olurmuş o bizim hormonlardan kaynaklı yani
kurabiyevarsimitvar Benimkinde de var Ablamlar akıntı normal bir şey dediler bizim akıntılar gibi herhalde
Duha-ilay adendefne evet ilk afedersiniz sümüksü biseydi doktora sordum sen enfeksiyon gecirmişsin bebeğe geçmiş bişey olmaz dedi … Bı kaç güne o sümüksü kıvam gitti beyaz kremsi bişey oldu … Sildim bı kaç sefer sanırım silmemek lazimmis
kurabiyevarsimitvar Duha-ilay Benimde tuhafıma gitmişti ama normal herhalde hiç araştırmadım doktora gidince unutmazsam soracağım yine de
kurabiyevarsimitvar Duha-ilay Ay bende de enfeksiyon var ondan mı cidden ki biz de sildik hep şuan 1 ay 6 günlük geçti ama görmüyorum artık hiç
bzbz Biz de 13 günlüğüz ben de ıslak temizleme pamuğuyla sildim neden oluyor bilmiyorum kafam karıştı silmesek daha kötü olmaz mı
kurabiyevarsimitvar Seker0202 sormadım doktora şuan 2 ay 10 günlük olduk gelmiyor artık ilk zamanlara has bir şeydi herhalde