Kızlar şu zamana kadar hiç mama kullanmadık hep anne sütü ile besledim oglumu şuan 5 ay 7 günlük, ama özellikle son ayda sütümün azaldığını hissettim, göğüslerm sönük ve sağınca okadar zor ve az geliyor ki. Yavrum yarım saatte bi meme versem emiyor o derece meme delisi oldu . Bende bebelac aldım bi 50 cc vermek istedim bakalım iştahla içecek mi diye,önce emzirdim sonra mamayı verdim yavrum sanki öyle açtı ki çok iştahlı içti. Şimdi doktora sormadan mama kullandıgım için biraz çekimser davranıyorum ama emzirme ile bu mama işini beraber götürmek istiyorum. Kararsız kaldım sizler nasıl başa çıkıyorsunuz bu beslenme işi ile?