Wyz Kızlar bugün hayatimin en kötü gününü yaşıyorum bugün annemin tüberküloz yani verem olduğunu öğrendim bulasici olanmis 6 aylık kızım var annem bakiyodu ona yüksek ihtimalle onada bulasmis bütün aile test yaptıramaz yarin şu an soklardayim bebeğim daha cok küçük nolur kizima ve anneme bi ayet-el kürsü okuyun yalvarıyorum com agliyorum
kranKolataKodaba Wyz Rabbim ikisinede acil şifalar versin canım okudum🙏 Güçlü ol içini ferah tut inşsllah bişi olmuycak ikisinede
cnnkrl Wyz okudumm. Allahım inşallah bebişe bulaşmamıştır. Allah annene de şifa versin inşallahhh. Bizleri de haberdar et lütfen.
ayazlianne Wyz canım üzülme benimde dedem olmuştu hepimize test yapıldı bizde çıkmadı. İçini ferah tut çıkmaz, Allah annenede şifa versinnnn
Wyz cnnkrl insallah hayırlı haberler yazarım sizlerede bu gece nasıl geçecek yarin test sonuçları nasıl çıkacak çok kötüyüm annem hasta ona ayrı üzülüyorum
Wyz Hepinize çok teşekkür ederim allah razı oldun yarin kizima test yapılacak insallah ona gecmemistur allah hepinizin evladına sağlık versin insallah
Wyz [bilinmeyen] asi yaptirmistik insallah allahım kızımı korumuştur ben grip oldu diye kendimi kahrederken basimiza bu geldi şu an dünya yikilmista ben altında kalmışım gibi hissediyorum
Wyz ayazlianne doktor bulaşmış olsada olmasada ilaç kullandiricak risk tasidigi için sizede koruyucu tedavi uyvulqnmismiydi