Lalaaa Ateş var kafasında koltujaltı ölçtüm 38.2 çıkıyo düşüyo tekrar çıkıyo mızmız çok başka bişey yok gözler biraz sulanmış o kadar bu üşütme mi diş mi anlamıyorum doktora gitsem mi bilmiyorum evde neler yapılabilir
sezenliva_21 Lalaaa Bnmde bebeğim 1 haftalık öyle çıkıyor doktor havalar sıcak ondan da kaynaklı olduğunı söyledi
Lalaaa sezenliva_21 yok canım bebeğim de huysuzluk falan bi kırgınlık var evde ne yapıcam nasıl geçer bilmiyorum