Selam chat ! Oğlum 21 aylık sütten kesmek istiyorum herkes sıcakta kesme çocuğun içi kurur diyor , dinlemedim kimseyi kesmeye çalıştım . 4 gündür gündüzleri veremiyorum geceleri veriyorum . Gündüz göz kalemi ile gö*sümü boyayıp gösteriyorum pis falan diyorum . Baya ağlıyor çok zorluyor beni . Bugün yine aynı şekilde boyadım gösterdim ama ona rağmen içti ve ağzı hep kalem oldu . Bu yöntem hiç ise yaramadı . Deneyimi olan anneler yorum yapabilirlermi ? Nasıl biraktirabilirim . Bundan önce de siyah bant yapıştırmıştım onu da kopartıp içmişti 🤦🏻♀️
Şimdiden teşekkürler