Yelda35 Kanım dondu keşke izlemez olaydım. Bir köpek sahibi olarak çok üzüldüm ağladım. Dilsiz kul yarabbi. Evet korkabilirsiniz sevmeyebilirnisz ama rabbim yaratmış boğazını sıkarak çocukların insanların önünde öldürmek nedir. Çok fena oldum ben
gencmom_ Yelda35 nasıl bu kadar cesaretliler biliyormusunuz devlet çıkıp köpekleri öldürcez Dedi ve bu cahil insanlar devletten önce davranıyor. Ulan köpek köpek ne yapmış olabilir. Saldırsa boğamazsın o an öldüremezsin kaçar gidersin Yok ya ben artık şaşırmıyorum. Bunları yapanda devlettir.
Yelda35 gencmom_ bugün hayvana yapan yarın insana yapar dünya adaletli değil. Korkanlara saygım sonsuz ama bu kadar değil
[silindi] gencmom_ nasıl bu kadar cesaretliler biliyormusunuz devlet çıkıp köpekleri öldürcez Dedi ve bu cahil insanlar devletten önce davranıyor. +sonsuz
gencmom_ Yelda35 belediye çalışanı yapmış dimi şaşırmadım. Korkan Bi insan onu boğamaz soralım birine saldırıya uğrayana dönüp boğazını sıkabilir mi acaba hayır. Veya kovaladı desen sanmıyorum ya zaten cinayet bunun Bi açıklaması olamaz. Korkana benim de saygım var sonuna kadar saldırıya uğrayana da.
Yelda35 gencmom_ benim köpeğim dogo Arjantin oğlumla yan yana getirmiyorum annemler bakıyor korkuyorum oğlum severken canını yakıyor köpeğin ama köpek kedi sevgisi çok çocuğumda
_Goktugunannesi__ gencmom_ Herkes korkabilir ama saygı kavramı çok farklı bişey bende çok korkarım bütün hayvanlardan ama bu zamana kadar hiçbir hayvana taş ta atmadım uzaktaysa bile dua ederek hızlıca geçer giderim vicdan çok önemli Bi kavram
Bus1903 Yelda35 bizimde dogo muz var ve cocuklarla büyüdü. Çocukları aşırı sever ve korumacıdır onlara karsı 6 senedir bir kişinin bile canını yakmamıştır uysaldır. Kedimiz daha saldırgan
Yelda35 Bus1903 evet aynen öyle ama oğlum özel bölgesini sıkmaya çalışıyor kulağını çekiyor istemiyor bizim ki de
alin12_ Yelda35 benmde köpeğim var. Ve ben videoyu izleyemedim 😞merhametsiz insanlar.. Sözde kuduz tehlikesi tasıyormuş.hayvansever dernekler sağolsun suan şanlıurfada barınaktaki canlarımızı alıyor. Keske barınaklar gönüllülere devredilse..